Dette er bldet fra i går, fra en fantastisk spaseretur langs Mjøspromenden i Gjøvik. 6 km lange gang og sykkelstien strekker seg langs Norges største innsjø-Mjøsa.Man kan nyte en spasertur på den lange runden langs vannet Her finnes det badstue, grøntarealer og mange fine badeplaser. Verdens største stolpejakt-stolpen er også her.\n????????\n\n
 Gi din stemme!