Innsendt 18.05.26 Kl.09:40\n\nTenk at bjørka er kommet ut og det til 17.Mai. \nDet hører definitivt skjeldenheten til her på indre Helgeland. Som regel plukker jeg bjørkekvisyet noen dager i forveien og setter de i en stor bøtte med vann og lar de stå varmt over flere dager.\nDa får jeg utkommet bjørkeris til 17. Mai.
 Gi din stemme!