Innsendt 10.05.26 Kl.09:49\nNydrlige Per Danke huset i Mo i Rana med et fantastisk vakkert epletre som er så nydelig \n En perle i skjønne omgivelser og i en vakker grønnfargen palett.
 Gi din stemme!