Værfoto
Forside
Vinnerbilder
Last opp ditt bidrag
Se og stem på bidragene
Regler & vilkår
På gjensyn september
Del på Facebook
Jeg sier på gjensyn september selv om vi har fått utrolig mye regn denne måneden. Vi har hatt oversvømmelser i kjellere og gårdstun, elvene har funnet sine egne løp og det har vært jordras og steinsprang.
Sendt inn:
29.09.2024 kl. 11:14
Sted:
Jølster
Innsender:
Siv Bente Ulvestad
0
stemmer
Gi din stemme!