Jeg sier på gjensyn september selv om vi har fått utrolig mye regn denne måneden. Vi har hatt oversvømmelser i kjellere og gårdstun, elvene har funnet sine egne løp og det har vært jordras og steinsprang.
 Gi din stemme!